Monday, June 4, 2018

No rest for the wicked

Tällä viikolla on tsekattu kenttärakennetta ja koodin perusmuotoiluja Unityssa, suunniteltu tarinan palasia, detaaleja ja puzzleja kokoon, mallinnettu 3D:tä, animoitu 2D:tä ja tsekattu MarvelAppia UI-suunnittelun apuvälineenä. Ihmisen pää osoittautui itselleni edelleen yhdeksi kauheimmista mallinnettavista. Hyvää harjoitusta siis, vaikken 3D-mallinnusta edes alun perin aikonut tehdä vietettyäni sen parissa jo viime kesän ja kuluneen keväänkin, vaan harjoitella sen sijaan Unitya. Jospa sitäkin silti tässä kuukausien kuluessa ehtisi. Myös puzzleja täytyy säätää vielä hieman monimuotoisemmiksi, mikäli aikataulu antaa myöten niiden toteuttamiselle.

Tuli myös huomattua, että peliin kertyy kohtuullisen paljon sisältöä, mikäli ehdimme kaiken suunnitellun tekemään. Tämä paljous siitäkin huolimatta, että jouduimme jo karsimaan sisältöä Teemun vaihdettua tiimiä. Olemme kuitenkin kaikki vasta opettelemassa, joten tekeminen on melko hidasta, vaikka nopeutuneekin alkupuolen työpajojen jälkeen. Jospa tulevilla viikoilla ei tulisi aivan näin radikaaleja muuttujia kuin nyt parit ensimmäisille viikoille osuneet.

Siispä tässä tämän hetken tiimimme:


Vasemmalta oikealle: Mirko (minä), Henrik, Kara, Tuomas ja Miika.

Ensi perjantaina on sitten toinen sprint review. Katsotaan mitä saadaan tällä viikolla aikaan!

- Mirko

No comments:

Post a Comment